2008/06/07

G9 6/6 G10 adopts CMOS!?

Canon Rumors刊載的G10謠言:


Friday, June 6, 2008, 07:55 AM - Canon P&S
First Powershot CMOS sensor

And I quote. "It will only make sense for us to usher in a new production facility with a new product made there. There will be something for 2008"

This comes from an email I received from a "Canon employee".

I post on this site what I think is plausible, I do get the odd email of crazy stuff that never makes it here. Always remember the "rumor" in the site name and what goes with that.


翻譯:
第一部Powershot相機配置了CMOS感測器

且讓我引述:『我們在這裡所引入的新生產設備,唯一的合理性是新產品要在這生產了。有某個產品將在2008年出現。』

這是我從一位“佳能員工”那所收到的一封email。

我貼在這個網站的消息是我認為有可能的,我有收過起肖員工所發的怪信,但我從未貼出來過。別忘了,本站的名稱有“謠言”兩字,所以一切都是未知數喔~


我之前的推測:「可換鏡頭、無五菱鏡設計、APS-C感測元件」的G9

0 comments: